Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Emma - 11 juli 2007 17:23

I många år har jag gnatat och tjatat om att träningen skulle gå lättare om vi hade en paddock och alltid fått samma envisa svar.

-Du får la rida i hagen eller i skogen dä ä ingen mening mä å betala för en kärringsandlåda.

Då har jag fått hålla tillgodo med en liten lerig gropig gräsplätt som oftast på grund av väder och vind varit oridbar. Tills.............

Gubben skaffar häst och den hästen inte vill gå ur fläcken för han har hittat mat på träningsplan.

- Nu är det jag som ringer till gräv-Anders så vi får en paddock, dä ä ju hopplöst att rida här.

Sen dröjde bygget inte länge och alla fick som de ville utom Herkules som tycker att det är dumt att färdas på oätbart underlag.

Av Emma - 11 juli 2007 16:58



I was once like you are now, and I know that it´ s not easy 

to be calm when you´ve found something going on.

But take your time, think alot,

Why, think of everything you´ve got.

For you will still be here tomorrow, but your dreams may not.................

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Bekant
 Bekant med hästintresse
 Annan hästmänniska
 Okänd kvinna
 Okänd man
 Jag själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards