Alla inlägg under oktober 2007

Av Emma - 19 oktober 2007 15:24

Ibland får man sig tillägnat sånger och det är ju trevligt om det ine är nidvisor.


    " Oi mustatkos Emma, sen kuutamoillan,

       kun yhdessä tansseista kuljettiin?

       Sinä sanasai annoit ja valasi vannoit

        ja lupasit olla mun omani.

       Oi, Emma, Emma, oi Emma, Emma,

       kun lupasit olla mun omani............."

Av Emma - 3 oktober 2007 19:10

Det är dax att se om stallet inför uppstallningen och fodertunnor skall undersökas. Det tyckte även tre möss som kalasade på pelletsen där i.

Alldeles slöa av god mat blev de överraskade då jag gläntade på locket.

Jag frågade de små pepparkornsögda liven om de kunde sy mig en klänning då blev de oförskämda och sa att det ingick inte i deras åtaganden så vännerna avhystes till en närbelägen skogsdunge för att söka nyt boende eller eventuellt komma tillbaka när jag är mer vänligt inställd.


Av Emma - 3 oktober 2007 19:00

Så var det skoldag igen. Ibland under lektiondtid blir man nödig och på toaletten finns det en dusch som aldrig används och eftersom jag tillhör den lättspydda typen kan jag inte förlika mig med det stinkande vattenlåset.

BRA KVINNA TAR SAKEN I EGNA HÄNDER

Jag lade duschhandtaget vid silen och sattepå med tanken att det kunde spola medan jag gjorde det andra.

He He! mitt i min förrättning får handtaget spel och sprutar hejdlöst varvid hela toa blev indränkt i vatten speglar och hela rasket och på golvet flöt det och såg ut som värsta krogtoan.

Jag tog på en diskret min och gick och satte mig vid min plats men det blev sketna fotspår från toan rakt till mig. OJSAN!!!

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Bekant
 Bekant med hästintresse
 Annan hästmänniska
 Okänd kvinna
 Okänd man
 Jag själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards