Alla inlägg den 24 september 2007

Av Emma - 24 september 2007 20:24

Jag tvingades ta ett steg åt det moderna, studera via telebild. 

Gubben och grannen hade ett sjå att instalera programmet som skulle visa mn lärare i göteborg på halva fönstret och hans whitebordpresentation på andra halvan.

Trots att jag inte har nån webbkamera hade jag ändå klätt mig denna tidiga morgon orolig över att alla andra kunde se mig ändå.

Jag satt där och tittade och hittade en liten knapp med en penna på-så kul jag kunde kladda på whiteborden och ritade en heroiskt utrustad häst en smiley och en ful gubbe på vad jag trodde var endast min skärm.

VE OCH FASA!!!!!!!  Jag såg hur min kreation växte fram bakom axeln på min lärare och det hade den gjort även på de andra studerandes skärmar och alla fattade att det var jag då det var bla en häst med.


"Du kan glömma dina ensamma stunder- du kan lita på teknikens under"

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Bekant
 Bekant med hästintresse
 Annan hästmänniska
 Okänd kvinna
 Okänd man
 Jag själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards