Alla inlägg den 3 september 2007

Av Emma - 3 september 2007 20:46

Idag har jag börjat skolan.

I två år skall jag leva fattigt och tillsammans med 14 andra bla min närmaste granne skall vi danas till morgondagens ingenjörer med bred kompetens och gedigen erfarenhet, som en av cheferna på innovatum sa under ett långt föredrag. Efter en så annorlunda dag var det trevligt att bege sig till dal för att hämta lite hö inför helgens resa och samtidigt få prata en stund med hästmänniskor då V-länskan hade besök av en godvän till mig som går i hästköpar tankar.



" When you were young and your heart was an open book

 you use to say live and let live

 But in this ever changing world in witch we live in

makes you give in and cry- say live and let die....."


  Mc Cartney

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Bekant
 Bekant med hästintresse
 Annan hästmänniska
 Okänd kvinna
 Okänd man
 Jag själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards