Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Emma - 27 juni 2007 17:24

Jag har lyckats med det för mig för ett par timmar sedan helt otänkbara-att skapa en blogg.  Trots att jag inte är en tävlingsmänniska så var jag tvungen (möjligen av "rene pure avensjuka") att börja blogga då min kompis "Värmlänskan" ringde och skrävlade å skröt som den värste storfiskare om sitt enastående sätt att förmedla sina kloka tankar på. Jag tänkte minsann inte vara sämre även om mina tankar är mindre kloka.

Jag har lärt mig att svara entydigt på diverse påhopp om att jag skulle vara gaa´rn att det är endast en sund reaktion på en tokig värld och det finns inte så många argument emot det. Tex: Om en timma skall ja ta å lasta min pålla Zamora och hennes lilla föl för att åka till hästtandläkaren då kommer cirkus Gustafsson att vara i full gång. Inte så mycket för att de är svårlastade ty de är mycket fogliga pållar utan mera för vad som sker runtomkring. Gubben ställer inte transporten på rätt ställe,pållarna har inte för avsikt att gå in på rätt ställe , gubben står inte själv på rätt ställe och jag får av detta inte heller nerverna på rätt ställe. 

Nedanför är en bild på en annan liten kär vän som gärna är med och håller ordning på allt som det krävs flera personer och djur för att utföra och tanken är mycket god men ibland går det på tok.

Vi höres!

P.S Jag skall börja läsa organisation och ledarskap så det blir väl bättre

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Bekant
 Bekant med hästintresse
 Annan hästmänniska
 Okänd kvinna
 Okänd man
 Jag själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards